Vodafone a lansat în România noua poziţionare globală de brand, "Power to you", împreună cu noi servicii care aduc Internetul, email-ul şi comunităţile online mai aproape de nevoile clienţilor, anunţă un comunicat al operatorului de telefonie.
Noile servicii şi oferte Vodafone aduc clienţilor o experienţă îmbunătăţită şi mai multe avantaje: calitate superioară de utilizare a Internetului, de acces la email sau la comunităţile sociale online preferate - precum facebook, twitter, hi5 - direct pe telefonul mobil.
Karsten Wildberger, Chief Commercial Officer Consumer Unit Vodafone România, a spus: "Nevoia de acces la Internet şi email de pe telefonul mobil a crescut considerabil, insă nu întotdeauna această experienţă este uşoară şi firească pentru utilizatori. Pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor noştri, de simplitate în utilizare şi accesibilitate a tarifelor, am creat noul serviciu
Cu Vodafone Internet pe mobil, utilizatorii au acces la Internet de pe orice telefon care este dotat cu un browser de Internet, Vodafone având în reţea peste 1.000 de astfel de modele. În plus, cu ajutorul browser-ului Opera Mini, special adaptat pentru Vodafone, clienţii pot accesa orice site, contul de mail şi comunităţile online favorite, mult mai repede şi mult mai uşor, de pe mai mult de 130 de modele de telefoane.
Pachetul Vodafone Email pe mobil oferă 25 MB trafic inclus pentru acces la email şi Internet, precum şi trafic nelimitat în portalul Vodafone live!. Pentru a instala noul browser dedicat Opera Mini pe telefonul mobil, clienţii Vodafone trebuie să trimită un SMS la 8877, cu textul "Opera".
În acelaşi timp, pornind de la sugestiile clientilor săi, Vodafone a lansat o nouă versiune a ghidului interactiv al Serviciului de Relaţii cu Clienţii, • 222. Noul ghid pemite o navigare mai uşoară în meniu, datorită unei structuri simplificate, posibilitatea de a intra în legatură mai uşor cu un consultant Vodafone, precum şi de a efectua diferite operaţiuni fără ajutorul unui operator. În plus, clienţii care apelează • 222 sunt întâmpinaţi de o nouă voce feminină, care se numeşte Andreea şi a cărei personalitate a fost definită de către clienţii Vodafone.
Atât utilizatorii Cartelei Vodafone, cât şi abonaţii, pot efectua acum mai multe operaţii prin intermediul ghidului interactiv, fără a fi nevoie să intre in legătură cu un consultant Vodafone: îşi pot activa sau dezactiva servicii precum Internet pe mobil, roaming, Vodafone Passport, MMS, tonuri de aşteptare sau diverse extraopţiuni cum ar fi cea de apeluri internationale. În plus, clienţii pot confirma sau amâna plata facturii şi pot rezolva singuri, pe loc, printr-un meniu special de urgenţe, solicitări precum blocarea sau deblocarea cartelei SIM, aflarea codului PUK.
Vodafone România, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.532.530 de clienţi, la 30 iunie 2009. Vodafone este cel mai mare grup international de comunicaţii mobile din lume cu aproximativ 315 milioane de clienţi, la 30 iunie 2009. În prezent, Vodafone are divizii în 31 de ţări pe 5 continente şi aproximativ 40 de reţele partenere în întreaga lume.