Volkswagen inaugurează primul concept store auto din România, la parterul mall-ului Plaza România din Bucureşti. Vizitatorii centrului comercial vor avea parte de o experienţă unică interactivă în noul magazin, care este dotat la cele mai înalte standarde tehnologice. În spaţiul de 115 metri pătraţi este expus noul Volkswagen Touareg, iar clienţii au acces la o zonă digitală, zone de accesorii sau de realitate virtuală.
"Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar şi de mentalitate a clienţilor. Am ales să aducem experienţa Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locaţiile tradiţionale şi deschide drumul spre o audienţă extinsă", declară Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei noastre.
La nivel internaţional Volkswagen a lansat recent două magazine de acest tip într-un mall din Birmingham şi într-un centru de cumpărături stradal din Varşovia.
"Suntem onoraţi să fim primul mall din România care are în incintă un Concept Store Volkswagen. Această deschidere confirmă intenţia Anchor Group de a oferi clienţilor noştri cel mai bun mix de branduri, precum şi faptul că o astfel de inovaţie reprezintă o prioritate pentru noi", a declarat Affan Yildirim, General Manager and Board Member of Anchor Group şi Board Member of MallDova, se mai arată în comunicat.