Compania poloneză Wawel, unul dintre cei mai cunoscuţi producători de ciocolată, intră pe piaţa românească cu o gamă variată de produse premium, incluzând cea mai mare gamă de produse fără zahăr.
"Pentru 2009, ne propunem să ajungem prezenţi în majoritatea marilor reţele de retail şi cash & carry, precum şi în toate magazinele reprezentative din oraşele cu peste 10.000 de locuitori, la nivel naţional", a declarat Narcis Costache, Country Manager Wawel România.
Referitor la piaţa de ciocolată, specialiştii companiei afirmă că, în România, aceasta este previzionată să crească în 2009 cu 15-20%, faţă de cele 300 milioane de euro valoare de vânzare în retail estimată pentru anul 2008.
În acest moment, produsele Wawel se regăsesc în aproximativ 200 de magazine din Bucureşti şi în 10 judeţe din ţară. Compania colaborează în România cu două companii de import şi distribuţie, Sitel Group şi Rocon Distribution 2000.
În luna decembrie, Wawel va deschide un magazin de tip ciocolaterie-cafenea în Fashion House Outlet de pe autostrada Bucureşti-Piteşti, unde vor fi prezenţi cu toată gama de produse la preţuri speciale.