"Whirlpool": Pe timp de criză, consumatorii reacţionează la preţurile "psihologice"

Cosmina Capalău
Ziarul BURSA #Companii #Comerţ / 6 aprilie 2009

Mioara Bolozan, Director de Marketing "Whirlpool România": Segmentul echipamentelor încorporate creşte în continuare la aproximativ 15% din portofoliul total al companiei

Mioara Bolozan, Director de Marketing "Whirlpool România": Segmentul echipamentelor încorporate creşte în continuare la aproximativ 15% din portofoliul total al companiei

Criza economică influenţează atât volumele de vânzări, cât şi comportamentul consumatorilor, indiferent de produsele despre care este vorba. Sectorul produselor electrocasnice resimte şi el efectele contextului economic actual, atât prin scăderi ale vânzărilor, cât şi prin modificările de comportament ale cumpărătorilor.

Articol disponibil numai pentru abonaţi.

Autentificare Abonaţi

Toţi cititorii ziarului BURSA au primit Gratuit ABONAMENT ca să poată avea acces la ziarul print.

Utilizator: cititor
Parola: bursa

 

 

 

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb