Compania românească Wizrom, Microsoft Gold Certified Partner, a înregistrat anul trecut o valoare totală a contractelor încheiate de 7,5 milioane de dolari, cu 1,5 milioane de dolari mai mult decât în anul 2005. Pentru acest an, reprezentanţii Wizrom estimează o creştere de aproximativ 30% a valorii contractelor încheiate, în comparaţie cu anul anterior.
Anul trecut, Wizrom Software a înregistrat o creştere a numărului de clienţi cu 20% ajungând la 2400, în comparaţie cu anul 2005 când numărul acestora a fost de aproximativ 2000. Dintre aceştia peste 85% au contracte de service. Pentru anul 2007 compania estimează creşteri ale numărului de clienţi şi de licenţe instalate de 25% în comparaţie cu anul precedent.
Zemy Apfelbaum, Sales Director Wizrom, consideră că în acest an principalii factori care vor determina creşterea companiei peste media pieţei sunt consolidarea poziţiei de lider de piaţă pe segmentul IMM, dar şi orientarea către segmentul companiilor mari şi de tip enterprise.
Principalele produse ale companiei sunt WizCount şi WizPro, fiecare reprezentând aproximativ 30% din valoarea contractelor încheiate de companie. WizSalary, lider de piaţă în categoria soluţiilor de salarizare, management de personal şi resurse umane, este utilizat pentru calcularea salariilor a aproximativ 13,6% din totalul angajaţilor firmelor private din România şi acoperă aproximativ 20% din valoarea contractelor încheiate de companie. Produsele româneşti dezvoltate de Wizrom sunt distribuite şi peste hotare în Bulgaria şi Moldova, prin filialele pe care compania le are în aceste ţări, dar şi în alte state, în funcţie de oportunităţi. Anul trecut, de exemplu, una dintre soluţiile de management ale afacerii dezvoltate de Wizrom a fost implementată în Serbia.