XL World, companie britanică specializată în servicii de outsourcing şi call center şi una dintre cele mai importante companii de specialitate din România, participă pentru al doilea an consecutiv la expoziţia internaţională Call Centre Expo, cel mai mare eveniment european din domeniu.
Call Centre Expo are loc la Birmingham, în perioada 26-27 septembrie şi este evenimentul european dedicat specialiştilor din diverse domenii: servicii cu clienţii, IT, marketing, vânzări, HR, telecomunicaţii, dar şi industriilor verticale inclusiv finanţe, transport, retail. Pe toată durata expoziţiei, XL World va fi prezentă la standul D41.
"Ne pregătim pentru un alt an de creştere puternică" a declarat Roberto Montandon, Business Development Executive la XL World." Ca şi strategie de dezvoltare, ne dorim ca în 2008 să ne dublăm cifra de afaceri, în comparaţie cu anul curent."
XL World este leader pe piaţa de outsourcing din România, fiind prezent cu trei centre de servicii deschise în Iaşi, Cluj şi Oradea, dedicate companiilor multinaţionale şi beneficiind de un personal cu multiple competenţe lingvistice.
De asemenea, XL World oferă servicii intr-o singura limbă, datorită atractivităţii pe care o are România, în ceea ce priveşte competenţele resurselor umane, cât şi proximitatea faţă de principalele pieţe occidentale.
Call Centre Expo este locul ideal pentru a întâlni clienţi sau viitori clienţi interesaţi de servicii in mai multe limbi, furnizate dintr-o singura locaţie.
Despre XL World
XL World (http://www.xlworld.eu) este unul dintre leaderii în outsourcing din România, fiind una dintre companiile care au cunoscut o creştere importantă în ultimii 5 ani. Compania activează din 3 locaţii ce folosesc o tehnologie avansată - Iaşi, Oradea şi Bacău - cu o capacitate totală de aproape 1,000 de locuri.
Principalele domenii de expertiză sunt serviciile de contact centre in limbi străine (telemarketing, cercetări de piaţă, serviciu clienţi) si servicii BPO (back office, servicii IT). Serviciul este oferit in 14 limbi diferite.