Grupul Zentiva a.s. anunţă acordul încheiat cu IKEA pentru a coopera în timpul crizei COVID-19. Ca parte a acestei colaborări, Zentiva România a angajat temporar 18 angajaţi de la IKEA România, pentru o perioada de 3 luni. Noii angajaţi vor fi integraţi în operaţiunile fabricii Zentiva pentru a acoperi producţia crescută generată de cererea pieţei, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Margareta Tănase, Director Operaţiuni Industriale Zentiva România, a declarat: " La Zentiva facem tot ce ne stă în putere pentru a ajuta autorităţile să combată COVID-19. Zentiva lucrează la mai multe proiecte din Europa şi nu numai pentru a asigura furnizarea de medicamente şi pentru a proteja oamenii. Salutăm iniţiativa Ikea de a căuta opţiuni pentru angajaţii săi şi suntem bucuroşi să ajutăm în aceste momentele dificile. Noii colegi se vor alătura eforturilor curente şi misiunii noastre de a produce medicamente atât de necesare pacienţilor din toată ţara. Suntem siguri că acest tip de cooperare poate fi replicat în întreaga economie şi poate ajuta angajaţii din domenii care au activitate restrânsă în această perioadă".
Violeta Neniţă, Market Manager, IKEA România, afirmă: " Pentru a sprijini măsurile de limitare a răspândirii pandemiei, am închis toate magazinele şi punctele de livrare începând cu data de 20 martie. Până în momentul în care lucrurile vor reveni la normal şi vom fi din nou capabili să ne întâmpinăm clienţii în magazinele noastre, le-am oferit colegilor posibilitatea de a se alătura, în mod voluntar, altor sectoare şi companii care produc şi distribuie diferite produse, esenţiale pentru combaterea crizei provocate de pandemia de coronavirus. Suntem bucuroşi să anunţăm că primul grup de 18 angajaţi IKEA România s-a alăturat ZENTIVA România. Le suntem recunoscători colegilor noştri pentru susţinerea valorilor IKEA de solidaritate şi grijă faţă de oameni."