Cel de-al II lea mare producător de baterii şi acumulatori auto de pe piaţa românească , compania Caranda, a înregistrat în primele 2 trimestre ale anului 2009 o reducere a vânzărilor de aproximativ 5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, menţinându-se, însă, în graficul iniţial al vânzărilor stabilit pentru anul acesta.
Potrivit unui comunicat al companiei, diminuarea vânzărilor a fost vizibilă în special pe segmentele de baterii auto, fiind influenţată şi de o scădere a pieţei auto. Însă, pe segmentul bateriilor sigilate reîncărcabile şi cel al bateriilor pentru energii neconvenţionale, introduse pe piaţă anul acesta de producătorul român, s-au înregistrat vânzări considerabile.
Compania Caranda a reuşit să se menţină în graficul iniţial al vânzărilor stabilit pentru anul în curs, în urma măsurilor proactive de combatere a crizei economice.
"Atitudinea proactivă a reuşit să ne menţină pe o poziţie de top pe piaţa românească de acumulatori auto timp de 18 ani şi ne-a ajutat să facem faţă crizei economice2, a declarat directorul general al companiei, Aristide Caranda.