Ana Pan a realizat o cifră de afaceri de 4 milioane de euro, în primele 9 luni ale anului 2009, nivel comparabil cu cel înregistrat anul trecut, se arată într-un comunicat transmis azi de companie agenţiei NewsIn.
"Strategia de dezvoltare a companiei Ana Pan vizează parteneri de afaceri în franciză, pe baza concepului "3 în 1" - cofetărie, patiserie, pâine, care să se alinieze la standardele impuse în ceea ce priveşte produsele şi serviciile oferite şi să susţină brand-ul dezvoltat până în prezent de către francizor. În următoarea perioadă, Ana Pan îşi propune să extindă reţeaua de franciză în Bucureşti şi în oraşele cu o populaţie mai mare de 40.000 de locuitori, situate la o distanţă de 100-120 kilometri în jurul Capitalei", se arată în comunicat.
În ultimii ani s-a remarcat orientarea populaţiei către alimentaţia sănătoasă, iar această tendinţă s-a materializat prin descreşterea cererii de produse de pâine ambalate şi a cozonacilor din import, cu durată mare de valabilitate, menţionează comunicatul. Pentru Sărbătorile de Iarnă din acest an, Ana Pan pune în vânzare 22 de produse.
Ana Pan deţine un lanţ de 24 de cofetării din care 18 magazine proprii şi 6 francize.