Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS) a lansat un proiect de promovare a imaginii turistice a României, în valoare totală de 992.725,16 lei, a comunicat azi instituţia,conform NewsIn.
Din valoarea totală a proiectului "Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice - Ghid obiectiv şi independent de promovare a imaginii României ca Euro-destinaţie sigură şi atractivă" 819.053,97 lei reprezintă valoarea eligibilă. Din această sumă, 696.195,87 lei este valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională, 106.067,50 lei reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional, iar cofinanţarea eligibilă a Beneficiarului este în valoare de16.790,60 lei.
"Proiectul va contribui la dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin creşterea gradului de încredere a turiştilor români şi străini în serviciile turistice de pe teritoriul României, în urma promovării drepturilor şi obligaţiilor pe care le au consumatorii de servicii turistice pe teritoriu ţării noastre şi a promovării principalelor atracţii turistice, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică", se arată în comunicatul ANPCPPS.
Conform datelor Asociaţiei, prin informaţiile pe care le va cuprinde, "Paşaportul consumatorului de servicii turistice" se va adresa atât cetăţeniilor care călătoresc în scopuri turistice, cât şi celor care călătoresc în scopuri de afaceri, muncesc sau studiază pe teritoriul României.