Auchan România consideră că piaţa din Capitală are un potenţial de până la opt - nouă magazine, investiţia medie pentru o unitate fiind de circa 40 milioane euro, au declarat marţi reprezentanţii companiei, la inaugurarea hipermarketului din Piteşti.
Directorul general Auchan România, Regis Mougel a declarat că investiţia medie pentru un proiect dezvoltat de Auchan este de circa 40 milioane euro, dintre care 22 milioane euro sunt costurile aferente magazinului propriu-zis şi costurile aferente galeriei comerciale Auchan. Acesta este şi cazul noului hipermarket inaugurat marţi la Piteşti, unde se mai află un Bricostore şi un Flanco World.
Pentru hipermarketul din Piteşti reprezentanţii Auchan România se aşteaptă la 35.000 de clienţi în prima săptămână de funcţionare. Pentru comparaţie, hipermarketul Auchan din Titan înregistrează circa 120.000 de clienţi pe săpămână.
Auchan a deschis primul său magazin în România, în noiembrie 2006, în cartierul bucureştean Titan, după o investiţie de 40 milioane euro. MGV Distri-Hiper România, operatorul hipermarketului Auchan, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 19 milioane euro şi pierderi de patru milioane euro.