Pentru prima jumătate a lui 2010 Bavarom şi-a propus poziţionarea unor noi produse pe piaţă, cu valoare adăugată în zona de servicii, anume berea la draft Bavaria şi Paulaner.
"Când am început să aducem berea Bavaria în România, în urmă cu 7 ani, piaţa berii de import era o adevarată aventură. Acum, lucrurile s-au schimbat în sensul în care există consumatori de bere dedicaţi mărcilor din import. Practic, trecerea către consumul la draft a berii Bavaria şi a berii nefiltrate Paulaner este un pas obligatoriu pentru noi, pentru că piaţa are acum un nivel educaţional mult superior celui din 2003", a declarat Costin Ghindea, Director General Bavarom.
Anul acesta, Bavaria deschide o nouă nişă prin introducerea pe piaţa românească a berii Bavaria nefiltrată fără alcool. "Berea nefiltrată fără alcool este într-adevăr o nişă, însă brandul olandez are deja notorietate în România, iar acest lucru ne ajută să dezvoltăm mai uşor portofoliul de produse", a afirmat Costin Ghindea.