Producătorul german BMW vrea să stimuleze vânzările de automobile electrice cu două treimi anul viitor, la 100.000 de vehicule, oferind mai multe modele de automobile de lux alimentate cu baterii, a declarat Harald Krueger, directorul executiv al BMW, informează Reuters.
BMW se aşteaptă să crească livrările sale de vehicule complet electrice şi hibride la aproximativ 60.000 de unităţi, vânzările de modele BMW alimentate de baterii totalizând aproximativ 100.000 de unităţi din 2013 până acum, a declarat Krueger într-un interviu publicat ieri.
Domnia sa susţine că era mobilităţii electrice este aproape, însă cererea pe piaţă pentru astfel de automobile nu este foarte mare în prezent, precizează sursa citată.
Pentru a ajuta la îmbunătăţirea vânzărilor, BMW creşte capacitatea bateriei modelului său i3 cu 50% în acest an. În anul precedent, BMW a vândut doar 25.000 de automobile i3, model complet alimentat de acumulator electric.
Compania germană, care a fost întrecută de rivalul său - Mercedes-Benz - în clasamentul vânzărilor de maşini de lux la nivel mondial, vrea să extindă vânzările automobilelor electrice şi a modelelor hibride între 15% şi 25% până în 2025.