URSUS Breweries lansează "Stejar Strong Beer", o bere autohtonă, cu un conţinut ridicat de alcool (7%), cu ajutorul agenţiei "Brands & Bears". Publicitarii urşi - deşi crescuţi în pădurea de mărci - au ştiut totuşi să vadă şi copacul. "L-au văzut în fel şi chip, şi-au confruntat în cercetare viziunea cu privirea avizată a consumatorilor serioşi şi au scrijelit scoarţa acestei noi mărci pentru a-i da un chip uşor identificabil şi în relaţie cu caracterul său. Un chip unic, dar în acelaşi timp din familia Ursus", se arată într-un comunicat de presă al "Ursus". O dată terminată munca la designul produsului, a urmat sloganul. Cîştigătorul a fost simplu, franc şi la obiect: "Stejar. De esenţă tare". Campania de lansare se sprijină pe un spot TV de 30 secunde, a cărui misiune este să comunice forţa reţinută a produsului, "furtună într-o sticlă". Fiind vorba de un nou brand, evident că promovarea la locul de vînzare era esenţială.
URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea mare producător de bere de pe piaţa românească cu o cotă de piaţă anuală estimată la 24%. URSUS Breweries deţine în acest moment 4 fabrici de bere, cu o capacitate totală de peste 3 milioane de hectolitri şi aproximativ 1.300 de angajati. Compania îşi desfăşoară activitatea în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău, Braşov şi Tunari. În anul financiar aprilie 2004 - martie 2005, compania a înregistrat o creştere a volumului vînzărilor de 15% faţă de anul anterior şi o cifră de afaceri de 122 milioane de euro.