Adunarea generală comună IAA România -UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009. Alegerile au avut loc în plenul Adunării generale comune IAA România - UAPR reunite la IAA House în data de 26 noiembrie 2008 iar membrii celor două asociaţii şi-au desemnat reprezentanţii prin vot secret.
Nominalizările s-au exprimat pe parcursul a două zile şi s-au încheiat la ora de începere a Adunării Generale.
Comitetul de organizare EFFIE este constituit din 7 persoane (preşedinte şi 6 membri) şi are rolul de a superviza din punct de vedere tehnic organizarea competiţiei şi a Galei de Premiere.
Pentru poziţia de preşedinte au candidat 4 persoane iar pentru cele 6 poziţii de membru din comitet au fost 21 de candidaţi.
În procesul de votare, doi candidaţi au obţinut acelaşi număr de voturi. Prin urmare s-a decis extinderea numărului de membri în comitet de la 6 la 7 în aşa fel încât ambii candidaţi să fie incluşi pe lista Comitetului.
În urma procesului de votare componenţa Comitetului EFFIE 2009 este:
Presedinte: Narcis Horhoianu - Associated Marketing Director P&G Romania
Membri:
Alexandra Olaru - HR & Communication Director Unilever SCE
Mihai Ghyka - Membru al Senatului IAA
Dan Petre - Managing Partner D&D Research
Afrodita Blasius - Managing Partner Bridge Communication
Sorin Blaga - Marketing Director Rompetrol
Stefan Iordache - CEO Leo Burnett Group
Paul Markovits - Senior Brand & Communication Director Vodafone Romania.
Pe parcursul planificării şi organizării evenimentului, Comitetul va fi asistat de câte un reprezentant din echipa executivă a celor două asociaţii.
"Numărul mare de personalităţi care au candidat pentru Comitetul de Organizare EFFIE arată interesul extrem de ridicat pe care industria îl are faţă de acest festival. Am convingerea ca EFFIE creşte an de an", a declarat Victor Dobre - director general IAA România
EFFIE este un festival internaţional sub licenţă AMA New York care premiază eficienţa comunicării. În România EFFIE se află la a 6-a ediţie şi va fi organizat conform tradiţiei în parteneriat de către IAA şi UAPR.
IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce reprezintă interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
IAA România are în componenţa sa peste 170 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Obiectivul său este ridicarea standardelor profesionale şi etice ale industriei de comunicare din România.
Cu ocazia celui de-al 41-lea Congres Mondial IAA, filiala din România a primit premiul Golden Tulip Award" pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.