Compania MOL România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 524.426.497 euro, cu aproape 25% mai mare în comparaţie cu anul 2005. 80% din cifra de afaceri este dată de vânzarea de combustibili, în timp ce serviciile conexe din benzinăriile MOL deţin 20% din rezultatele companiei.
Cota de piaţă MOL România a crescut la 14,4% în 2006, MOL fiind al doilea jucător pe piaţa românească de profil în ceea ce priveşte volumul de vânzări retail de carburant. Vânzările de combustibil au crescut cu 26,3% în 2006 faţă de anul anterior, ca rezultat al extinderii reţelei şi creşterii de 13% în ceea ce priveşte volumul de vânzări per site.
În România, veniturile rezultate din vânzările magazinelor din benzinării au crescut cu 24,4%, comparativ cu 2005.
Zsolt Szalay, CEO MOL România, a declarat: "Activitatea noastră de bază se axează pe retail, de aceea strategia noastră este de a ne dezvolta reţeaua de benzinării şi, în acelaşi timp, să încercăm să creştem constant eficienţa sa. Intenţionăm să extindem reţeaua pentru a putea satisface tot mai mulţi clienţi, din tot mai multe centre urbane mici şi mijlocii, deoarece suntem deja prezenţi în oraşele mari. Anul acesta, prin investiţii de 12 milioane de euro, MOL îşi va extinde reţeaua prin investiţii Greenfield şi achiziţii brownfield - opt noi staţii vor fi deschise în zone în care nu am avut o acoperire optimă până acum. Până la finalul anului vom avea 129 de benzinării în toată ţara".
Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din CEE, a avut un profit operaţional mai mare cu 31% faţă de anul precedent, în timp ce profitul net a crescut cu 35%, la 331,4 miliarde de forinţi (1,574.3 milioane de dolari), în creştere cu 86,5 miliarde de forinţi (410.9 milioane de dolari) faţă de nivelul din anul anterior, pe fondul rezultatelor favorabile înregistrate de majoritatea operaţiunilor grupului şi a unui câştig obţinut dintr-o tranzacţie în sectorul gazelor naturale.
MOL România face parte din Grupul MOL, principala companie integrată de petrol şi gaze din Europa centrală şi răsăriteană, valoarea sa fiind estimată la 12 miliarde de dolari. Împreună cu Slovnaft a.s., partenerul său din Slovacia, şi INA, partenerul din Croaţia, Grupul deţine peste 1000 de benzinării în unsprezece ţări din regiune.