Producătorul de vopsele Fabryo Corporation a înregistrat o creştere netă a cifrei de afaceri cu 21% pe primele nouă luni ale anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, conform datelor MEMRB, Fabryo Corporation câştigă o cotă semnificativă de piaţă pe segmentul de retail al vopselelor decorative, cu o creştere de 13,6% faţă de perioada anterioară. Evoluţia se datorează vopselei super-lavabile Savana cu Teflon, care înregistrează o creştere explozivă de 58%. Practic, pe segmentul de retail, marca super-premium a Fabryo Corporation şi-a dublat cota de piaţă într-un an.
"A fost şi este un an dificil şi dens," explică Aliz Kosza CEO al Fabryo Corporation - "an în care, în pofida factorilor externi negativi, am reuşit să creştem susţinut prin marketing, inovaţie şi creativitate şi printr-o strategie adaptată condiţiilor de piaţă". Mărcile Innenweiss (vopsea lavabilă) şi Rost Satin (email) au câştigat şi ele teren, conform datelor MEMRB: +7,4%, respectiv +26,4%, rezultate care, în ansamblu, consolidează poziţia a doua ocupată de Fabryo în topul producătorilor de profil, atât ca volum de vânzări, cât şi ca valoare. Lacurile au luat şi ele un avans semnificativ ca valoare, cu o creştere de 28%.
Per total, compania a menţinut ritmul de creştere valorică de 45% pe segmentul vopselelor lavabile şi a crescut cu 70% pe segmentul tencuielilor decorative. Rezultatele sunt datorate în primul rând instalării a încă 70 de maşini de colorat în piaţă, precum şi mixerelor speciale pentru colorarea tencuielilor, la aceleaşi puncte de vânzare partenere. Intensificarea activităţii în cadrul diviziei B2B a contribuit şi ea la creşterea cifrei de afaceri a companiei.