Vânzările de specialităţi de brânzeturi au cea mai mare rată de creştere anuală, de 30%, pe piaţa brânzeturilor, deşi românii sunt mari consumatori de brânzeturi tradiţionale - caşcaval, telemea, potrivit unui comunicat al Delaco.
Delaco a preluat în exclusivitate, începând cu data de 1 noiembrie 2007, distribuţia brânzeturilor speciale Bergader şi estimează, astfel, dublarea vânzărilor în 2007. Este vorba despre produsele "Bergader Edelpilz", brânza moale "Bonifaz" sau "Bavaria Blu". Societatea Bergader Privatkäserei GmbH este prezentă pe piaţa din România de peste zece ani.
La începutul lui 2007, Delaco a preluat distribuţia naţională Zott. Delaco are peste 1.500 clienţi direcţi şi peste 3.000 de clienţi prin distribuitorii locali. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 19 milioane de euro în 2006.
Firma a fost înfiinţată în 1996 şi este specializată în producţia de lactate proaspete. Începând cu anul 2000, compania Delaco s-a concentrat pe distribuţia de brânzeturi şi alte produse lactate importate din Germania, Austria, Franţa, Olanda sau produse în România.