Activitatea de Direct Selling sau Vânzare directă reprezintă o soluţie de suplimentare a veniturilor lunare, în perioadă de criză şi nu numai, fie că este numai un al doilea job part-time, un loc de muncă full-time, fie chiar un business propriu.
"Vânzarea directă oferă mai multe avantaje. Pe de o parte, oferă distribuitorului libertatea de a-şi stabili singur un program de lucru şi o ţintă de câştig, având în vedere că nivelul câştigurilor este direct dependent de măsura efortului depus. Iar pe de altă parte, vânzarea directă este şi o metodă bună de a porni o afacere personală", a explicat Edyta Kurek, Vice President Central Eastern Europe în cadrul Herbalife Ltd.
"Acum mai mulţi ani, câţiva oameni au avut curajul să încerce acest model de vânzare a produselor de nutriţie şi în România. În timp, oamenii au înţeles că avantajul acestui tip de comerţ, în comparaţie cu vânzarea în magazine, este acela că distribuitorul nu îţi oferă doar un produs, ci şi suportul necesar pentru urmarea unei anumite diete. Ceea ce înseamnă că un client Herbalife nu cumpără doar produsele, ci şi serviciile şi sprijinul cuvenit pentru a obţine cele mai bune rezultate prin folosirea produselor respective", a explicat Edyta Kurek, Vice President Central Eastern Europe în cadrul Herbalife Ltd.
Oricine poate deveni distribuitor Herbalife. Acesta trebuie să fie în primul rând sociabil şi dispus să îşi facă mulţi prieteni în rândul potenţialilor clienţi şi parteneri de afaceri. În al doilea rând, distribuitorul trebuie să fie ambiţios şi interesat de ultimele noutăţi în domeniul nutriţiei, pentru a putea fi pregătit să răspundă întrebărilor clienţilor săi. Mai mult, fiecare persoană interesată să devină parte a reţelei de distribuţie a companiei beneficiază de o perioadă de pregătire cu un distribuitor cu experienţă în domeniu.
În România, mai multe companii îşi comercializează produsele prin reţele de distribuţie independente, în timp ce la nivel mondial, potrivit Federaţiei Mondiale a Asociaţiilor de Companii de Direct Selling, sunt peste 67 de milioane de persoane care distribuie produse ale unor companii specializate în Direct Selling.