Vânzările Mazda au înregistrat creşteri pe piaţa din România, unde compania a încheiat luna iulie cu un număr record de 112 unităţi comercializate. Astfel, vânzările pentru anul în curs au ajuns la 569 de unităţi după 7 luni, în creştere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Unul dintre modelele care au contribuit la această creştere este noul Mazda CX-3.
Constructorul japonez de maşini Mazda Motor Corporation a raportat la nivel mondial, pentru perioada aprilie-iunie, venituri de 806 miliarde de yeni (6,01 miliarde de euro), cu 14% mai mult de la an la an, cu profituri operaţionale de 53,3 miliarde de yeni (398 milioane euro).
La nivel regional, vânzările de automobile Mazda în Europa au crescut cu 11%, reprezentând 49.000 de unităţi, iar în cazul pieţei din UK, o piaţă cu o cerere mai susţinută, vânzările au crescut cu 20%. În Japonia, cifra de afaceri a crescut cu 44% pentru cele trei luni, China a raportat pentru primul trimestru o creştere record cu 31%, iar Australia (+17%) a ridicat cota de piaţă Mazda la 9,4%.
Compania se aşteaptă să vândă 1,49 milioane de vehicule în cursul anului fiscal curent, care se termină în martie 2016, în creştere cu 7% de faţă de anul anterior. Prognoza conform căreia compania va înregistra pentru al treilea an consecutiv o creştere record a profitului operaţional, la 210 miliarde de yeni (1,62 miliarde euro), în baza unor venituri de 3.250 de miliarde de yeni (25 de miliarde euro), a rămas neschimbată.