În trimestrul al treilea al anului, veniturile "Orange" România au depăşit 269 milioane euro, iar în primele nouă luni ale lui 2009, acestea au cumulat 800 milioane euro, a anunţat, ieri, compania.
La nivelul numărului de clienţi, în al treilea trimestru al anului, "Orange" România a înregistrat o creştere continuă a acestuia. Astfel, la 30 septemrbie 2009, operatorul de telefonie mobilă avea circa 10,7 milioane de clienţi, în creştere cu 4,8% faţă de perioada similară a anului trecut, şi cu aproape 340.000 de clienţi în plus faţă de trimestrul anterior. Potrivit reprezentanţilor companiei, evoluţia este conformă cu priorităţile anunţate de a majora numărul de clienţi.
Din numărul total al clienţilor "Orange", mai mult de 2,2 milioane utilizează şi serviciile de internet mobil în bandă largă, în creştere cu 95% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008.
"Baza de clienţi a urmat o evoluţie ascendentă pe toate segmentele - prepay, servicii de voce pe bază de abonament şi servicii de date, fapt care demonstrează că ofertele "Orange" lansate în acest trimestru au fost printre cele mai apreciate la nivelul pieţei", a declarat Thierry Millet, CEO "Orange" România. "Deşi indicatori precum traficul în reţea şi numărul de clienţi au revenit pe o curbă pozitivă, veniturile sunt în continuare sub presiunea generată de deteriorarea condiţiilor economice, de reglementări şi de diminuarea tarifelor ca măsură de a răspunde necesităţilor clienţilor rezidenţiali şi business în perioada de criză economică", a adaugat Thierry Millet.
Potrivit companiei, printre proiectele importante ale acestui trimestru se numără repoziţionarea portofoliului de abonamente pentru clienţii rezidenţiali, derularea programelor de management a bazei de clienţi, precum şi introducerea în portofoliul "Orange" a unora dintre cele mai apreciate "smartphone"-uri la nivel internaţional.