eMAG a înregistrat, pe parcursul celor 3 zile din campania "Revoluţia Preţurilor", desfăşurată în perioada 25 - 27 iunie, vânzări în valoare totală de 30 de milioane de lei, peste estimări, transmite compania într-un comunicat.
Astfel, în cele trei zile, numărul de vizite de pe eMAG s-a dublat şi aproape un milion de români au intrat cel puţin o dată pe site, iar pe parcursul campaniei, au fost comandate în jur de 140.000 de produse. Creşterea traficului faţă de o perioadă obişnuită a fost susţinută şi de zona de mobile, care a generat 28% din total vizite.
"Prin astfel de campanii dorim să creştem încrederea consumatorilor români în comerţul online şi să educăm întreaga piaţă în legătură cu principalele avantaje. Comerţul online înseamnă o economie importantă de timp şi de bani pentru clienţi. În plus, online este simplu, mereu la îndemână", spune Violeta Luca, Vice President & Executive Director eMAG.
Pentru toate cele trei zile din Revoluţia Preţurilor, eMAG a oferit discounturi în valoare totală de 6 milioane de lei.