• În oferta din acest an, eMAG va avea 3 milioane de produse şi reduceri totale de 220 de milioane lei
• Compania a investit 2,5 milioane euro în servere, servicii de hosting şi cloud
Retailerul online eMAG a pregătit reduceri de 220 de milioane de lei de Black Friday, care va avea loc pe 16 noiembrie, potrivit anunţului făcut ieri de Iulian Stanciu, CEO eMAG, care spune că societatea şi cei peste 6.000 de selleri din Marketplace participanţi în această promoţie pun la dispoziţia clienţilor 3 milioane de produse.
Domnia sa a declarat, într-o conferinţă de presă, că, anul trecut, creşterea comenzilor plasate la eMAG de Black Friday a depăşit aşteptările, totalizând 360 de milioane de lei. Pentru anul curent, eMAG se aşteaptă ca valoarea totală a comenzilor de Black Friday să se ridice la 400 de milioane de lei.
Iulian Stanciu a menţionat: "Black Friday este cel mai aşteptat eveniment de cumpărături al anului. Conform studiilor pe care noi le facem, 88% dintre români ştiu de Black Friday, faţă de numai 27% în 2012. Comparativ cu anul trecut, este o creştere de 9 puncte procentuale, de la 79% la 88%. Totodată, 51% au declarat că intenţionează să cumpere ceva de Black Friday, faţă de 16% în 2012 şi 44% anul trecut".
În acest an, în oferta eMAG vor fi incluse următoarele produse: 50.000 de televizoare, 76.000 de smartphone-uri, 20.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere,15.000 de maşini de spălat, 165.000 de electrocasnice mici, 235.000 de produse fashion, 100.000 de parfumuri şi cosmetice, 300.000 de jocuri şi jucării, 190.000 de anvelope, 300.000 de produse pentru casă şi grădină, 30.000 de articole şi echipament sportiv.
Oferta are şi produse speciale, precum monede de aur de 22K şi lingouri de aur de 24K, maşini şi motociclete (Honda, Aprilia, Mini, Skoda, Suzuki, BMW, Kawasaki, Piaggio, Ssang Yong, Triumph, Volvo, Ford), ceasuri şi bijuterii de lux (Cellini, Diamanti, Galt, Teilor), bilete la evenimente sportive (Formula 1 în Austria, Italia, Ungaria; Finala Champions League - Madrid 2019); bilete la concerte (Metallica, Andre Rieu, Maroon 5, Electric Castle), pachete turistice (19.000 de nopţi de cazare - vacanţe de vară, vacanţe de iarnă, croaziere şi vacanţe exotice), abonamente de telefonie (Vodafone), servicii medicale etc.
Potrivit domnului Stanciu, comenzile vor fi livrate până pe data de 28 noiembrie. "Clienţii eMAG pot alege să fie expediate prin curier sau vor putea fi ridicate din orice showroom eMAG, de la cele peste 600 de puncte de livrare deschise în parteneriat cu Poşta Română sau din unul dintre cele 40 de puncte de colectare Easy Box eMAG", a precizat domnia sa, subliniind că logistica Black Friday din acest an este susţinută şi de noul depozit destinat produselor voluminoase, construit într-un timp record, de 11 luni. Cu o suprafaţă de 126.000 de metri pătraţi şi o capacitate de 2 milioane de produse voluminoase mari şi medii, noul spaţiu este cel mai mare depozit din Sud-Estul Europei.
În 2018, eMAG a investit 2,5 de milioane de euro în servere, servicii de hosting şi cloud pentru a păstra experienţa de utilizare a site-ului în ziua cu cel mai mare trafic din an (Black Friday).
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi a devenit un lider cu prezenţă în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.
Iulian Stanciu, CEO eMAG: "Ne-am pregătit zece luni pentru acest Black Friday. Am derulat negocieri cu partenerii majori şi avem circa 1.000 de branduri participante în campanie".
_____________
Iulian Stanciu: "România consumă de şase ori mai puţine produse electronice şi electrocasnice faţă de Germania".