eMAG deschide azi cel de-al cincilea showroom, în Timişoara. Noul showroom este plasat într-o zonă comercială, dispune de o suprafaţă de 180 metri pătraţi şi are aceleaşi funcţionalităţi întâlnite în celelalte locaţii - preluare şi livrare comenzi, precum şi servicii post-vânzare, informează un comunicat remis redacţiei.
La nivel local, rata de conversie, respectiv procentul celor care comandă din totalul celor care vizitează zilnic site-ul eMAG, este de 1,5%. Obiectivul principal setat pentru Timişoara este triplarea acestei rate de conversie, prin creşterea încrederii timişorenilor în serviciile companiei datorită prezenţei locale.
"Showroom-ul din Timişoara se adaugă prezenţelor locale ale eMAG în oraşele importante ale ţării. În Timişoara, sunt câteva mii de potenţiali clienţi care se informează zilnic pe eMAG despre produse şi tehnologii, dar care preferă apoi să plătească mai mult la un magazin local deoarece încă percep distanţa dintre ei şi vânzător ca pe un risc. Precum în celelalte situaţii, prezenţa locală îi va determina pe consumatori să facă pasul primei comenzi online pe care probabil vor alege s-o ridice de la noul showroom, urmând să le intre în obişnuinţă să aştepte comenzile acasă", a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.