eMAG, cel mai mare magazin online din România, anunţă planurile pentru 2010 şi un obiectiv ambiţios, de atingere a unei cifre de afaceri de 100 milioane euro, echivalentul estimat al pieţei din 2009 în care a activat.
În 2010, piaţa de retail IT&C, electronice şi electrocasnice va înregistra, în opinia reprezentanţilor eMAG, o creştere uşoară anul acesta, cu 10 procente, după corecţia extrem de severă de anul trecut. Mediul online va cunoaşte însă o ascensiune mai pregnantă, cu 40%, în principal datorită creşterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului şi migrării consumatorilor către mediul online, precum şi datorită maturizării jucătorilor din piaţă care vor adăuga valoare serviciilor oferite şi vor contribui la sporirea încrederii în achiziţiile online.
"Pentru eMAG, ne aşteptăm la o creştere accelerată şi profitabilă a afacerii anul acesta, ţintind o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro. Avem o bază foarte puternică pe care să construim: suntem stabili financiar, suntem susţinuţi de o echipă foarte bună, avem un sistem informatic performant şi un brand valoros. Plecând de la acest fundament solid, cifra pe care o vizăm anul acesta este foarte accesibilă, mai ales că lunile ianuarie şi februarie au avut un debut foarte bun", declară Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.