Veniturile Danone România au depăşit 484 milioane lei în 2015, în creştere cu 6% faţă de anul precedent, conform bilanţului depus de companie, informează un comunicat trimis redacţiei.
"Danone România a avut un an bun în 2015, an în care ne-am reconfirmat poziţia de lider pe segmentul de iaurturi, care reprezintă business-ul nostru principal. Evoluţia pozitivă a venit ca urmare a redefinirii strategiei şi a concentrării pe iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăţ şi pentru copii, iaurturi cu plus valoare pentru consumatori", a spus Adrian Pascu, director general Danone România, Bulgaria, Moldova şi Ţările Adriatice.
Vânzările de iaurturi din gamele de sănătate activă, de răsfăţ şi pentru copii din portofoliul Danone au crescut chiar şi cu două cifre anul trecut, avans susţinut şi de contextul economic favorabil.
O contribuţie semnificativă la evoluţia business-ului în 2015 l-a avut şi extinderea producţiei pentru alte pieţe din Europa, fabrica Danone din Bucureşti funcţionând deja ca un centru regional, potrivit sursei citate.