La un an de la schimbarea acţionariatului, florăria online Floria demarează un proces de extindere pe piaţa florilor din România, ce implică investiţii de peste 200.000 euro până la finalul lui 2015, potrivit unui comunicat remis astăzi redacţiei.
Prima etapă a planului cuprinde dezvoltarea businessului în zona corporate şi a evenimentelor personale şi demararea unui proces de rebranding şi repozitionare.
Floria va intra de asemenea şi în zona corporate şi a evenimentelor personale printr-o nouă divizie, care va urmări dezvoltarea în B2B, prin parteneriate şi contracte permanente cu companiile care trimit flori şi organizează evenimente, precum şi dezvoltarea către evenimentele personale, nunţi, botezuri, aniversari, în cadrul cărora aranjamentele florale sunt esenţiale.
"În această primă etapă de extindere a businessului Floria ne propunem să devenim foarte prezenţi în zona B2B, păstrând în acelaşi timp poziţia de lider pe piaţa vânzărilor online de flori. Tot acest proces a fost pregătit în ultimele luni", declară Marina Matei, e-Commerce Manager Floria.
Tot în cadrul acestei prime etape de dezvoltare, Floria a pornit un proces de rebranding şi repoziţionare.
Parte din aceasta etapă strategică pentru Floria este şi atragerea de parteneri la nivel naţional. În prezent, Floria livrează flori şi buchete în toată lumea şi, în peste 80 de oraşe din România, oferă transport gratuit şi livrare în 2 ore prin intermediul celor peste 140 parteneri actuali.