GECAD ePayment deţine o cotă de piaţă de 86% pentru trimestrul patru 2006, nivel exprimat după raportarea volumului tranzacţionat prin soluţia ePayment la volumul total al plăţilor online prin card procesate în România în sistem 3-D Secure.
La nivel general, piaţa românească de comerţ electronic a crescut în 2006 de la un volum sub 2,5 millioane euro tranzacţii în sistem 3-D Secure în primele şase luni, până la peste 7 milioane euro în perioada august-decembrie. Dinamica din a doua jumătate a anului este în mare măsură rezultatul deciziilor de dezvoltare luate de GECAD ePayment. Prin semnarea acordului de colaborare cu BRD Groupe Société Générale compania s-a poziţionat în primul rând ca un partener solid şi de încredere pentru administrarea vânzărilor online prin card. În plus, acest parteneriat a adus şi o creştere a interesului întregii comunităţi de afaceri pentru industria comerţului online.
Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment, a declarat: "Companiile mari care au ales să ofere opţiunea de plată online cu cardul prin soluţia BRD ePayment contribuie masiv la popularizarea cumpărăturilor pe Internet. Pentru 2007 numărul acestora va creşte şi mizăm cel puţin pe dublarea pieţei".
În 2006 GECAD ePayment şi-a consolidat poziţia de lider al industriei de comerţ electronic din România. În prima parte a anului accentul a fost pus pe dezvoltarea soluţiei şi pregătirea parteneriatelor din a doua jumătate a anului. Astfel, la nivelul întregului an 2006 cota de piaţă GECAD ePayment a fost de 55%, raportată la volumele tranzacţionate în sistem 3-D Secure în România. Faţă de 2005, compania a evoluat din mai multe puncte de vedere: volumele procesate au crescut de 20 de ori, portofoliul de clienţi s-a dublat, cifra de afaceri s-a mărit de 4 ori.
Strategia de dezvoltare pentru 2007 se concentrează în continuare pe creşterea pieţei prin educarea atât a cererii cât şi a ofertei, a cumpărătorilor şi a magazinelor online.
"Plăţile online prin card se situează în acest moment sub 15% din volumul total al comerţului online din România. Intenţia noastră este să creştem acest procent şi să promovăm în rândul companiilor mijlocii şi mari importanţa introducerii opţiunii pentru plată online prin card" a mai precizat Carmen Sebe.