Grupul german de retail Metro a deschis recent în Bucureşti, un birou de reprezentanţă, datorită prezenţei puternice a concernului în ţară prin cele două divizii ale sale, Metro Cash&Carry şi Real. La conducerea reprezentanţei Metro Group în România a fost numită Delia Cucu (Nica) care anterior ocupase poziţia de director de comunicare al Business Unit Metro Cash & Carry România şi Moldova.
În afara României, grupul Metro mai are reprezentanţe în Rusia, Turcia şi Polonia. Prin deschiderea unei astfel de reprezentanţe se doreşte o comunicare unitară a tuturor diviziilor pe care retailerul le operează în ţară.
Noul birou de reprezentanţă al Metro Group este situat în Capitală, lângă Arcul de Triumf. Reprezentanţa Metro Group este unitatea operaţională a departamentelor de Relaţii Publice şi Comunicare a Metro AG şi implementează strategiile de comunicare adoptate de Consiliul de Administraţie al grupului.
De asemenea, biroul de reprezentanţă are sarcina de a reprezenta Metro Group pe plan local, în relaţiile cu autorităţile statului, administraţia publică locală, camerele de comerţ şi de a promova imaginea companiei în România şi Moldova. Reprezentanţa oferă informaţii despre Metro Group şi diviziile sale de vânzări şi despre companiile trans-divizionale din România şi Moldova, conform regulilor internaţionale de comunicare corporativă.
Metro Cash & Carry România, parte integrantă a Metro Cash & Carry Internaţional, s-a lansat oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Bucureşti. În prezent, reţeaua de magazine numără 23 de centre de distribuţie în Bucureşti (4 centre), în Braşov, Constanţa şi Timişoara câte două centre şi câte unul în fiecare din oraşele Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Târgu Mureş şi Arad.