Compania franceză "Havas", a şasea mare agenţie de publicitate din lume, a înregistrat cîştiguri din afaceri noi de circa 500 de milioane de euro în trimestrul al doilea al acestui an. Previziunile de creştere au fost, astfel, depăşite cu 3% şi reflectă începutul revenirii pentru companie şi diminuării diferenţei dintre companie şi rivalii săi.
Printre clienţii "Havas" se numără "Peugeot", "France Telecom" şi "Procter & Gamble". Veniturile înregistrate de agenţie au fost de 370 milioane de euro în trimestrul doi, realizate în Europa, mai ales in Spania. De asemenea, filiala din Marea Britanie şi-a îmbunătăţit performanţele.
Analiştii previzionaseră venituri de 365 de milioane de euro în acest al doilea trimestru, cu o creştere ţintă de 1,7%.
Creşterea înregistrată de "Havas" în trimestru al doilea a fost una dintre cele mai mici din sector, reflectînd impactul pe care l-a avut pierderea unor clienţi precum "Intel" şi "Volkswagen". Rivalul american "Omnicom", cel mai mare grup de publicitate din lume, şi rivalul francez "Publicis" au înregistrat creşteri de 7%, respectiv 8% în trimestrul analizat.