Herbalife Ltd., unul dintre cei mai importanţi distribuitori de produse nutritive din lume, a încheiat anul 2009, cu vânzări nete de 2,3 miliarde dolari, cu numai 1,5% mai puţin faţă de 2008, a anunţat astăzi compania.
La sfârşitul anului 2009, compania a raportat un cash flow operaţional de 285,1 milioane dolari, în creştere cu 4,4 procente comparativ cu 2008, dividende de 48,7 milioane dolari şi investiţii în cheltuieli de capital de aproximativ 60 milioane dolari.
Michael O. Johnson, Chairman and Chief Executive Officer al Herbalife Ltd declară: "Suntem mândri că am reuşit în 2009, în ciuda dificultăţilor economice, să avem aceste rezultate foarte bune şi că putem privi anul 2010 cu optimism şi încredere. Herbalife oferă o dublă oportunitate şi soluţii pentru provocările acestei perioade: sănătate şi sursă de venit. Şi vom continua să oferim cele mai bune produse nutritive şi, totodată, să sprijinim distribuitorii noştri în dezvoltarea activităţii".