International Advertising Association (IAA) World Service Center iniţiază o campanie globală de comunicare integrată a valorilor proprii asociaţiei. Iniţiativa derulării unei astfel de campanii aparţine lui Felix Tataru, Worldwide VicePresident Communication şi Preşedinte IAA România.
IAA WSC doreste ca prin această campanie să-şi crească relevanţa şi importanţa atât la nivel local (în fiecare filială) cât şi la nivel global - având drept misiune "Inspiring Excellence in Communication Worldwide".
Campania este destinată pe de o parte membrilor săi, companii sau persoane care activează în companiile membre, dar şi întregii industrii de marketing şi comunicare în general.
Pentru dezvoltarea acestei campanii cateva filiale IAA s-au oferit să organizeze un pitch în ţările respective, urmând ca cele mai bune propuneri să fie prezentate pe 9 februarie la New York, în faţa Boardului Global al IAA. Campania va fi lansată odată cu Congresul Mondial al IAA de la Moscova, - Mai 2010.
România este prima filială IAA care anunţă acest pitch, adresând invitaţia de participare către toate agenţiile membre.
Felix Tataru - Worldwide VicePresident Communication IAA WSC şi Presedinte IAA Romania, a declarat: "Această campanie globală de comunicare a valorilor IAA a reprezentat un punct important al programului cu care am candidat la poziţia de Worldwide VicePresident pentru portofoliul de Comunicare, anul trecut. Se ştie că agenţiile româneşti derulează frecvent campanii destinate pieţelor regionale, însă de data aceasta am adus acasă o nouă provocare - o campanie globală şi transculturală care va rula simultan pe toate cele 5 continente în toate cele peste 70 de filiale IAA. Ca VP de comunicare va trebui să fiu imparţial când voi prezenta propunerile venite din orice filială, dar recunosc că mi-aş dori să existe propuneri din România care să competiţioneze cu alte ţări şi mai mult, chiar să şi câştige. Dar asta va fi decizia Boardului Global."
Având o componentă importantă "business to business" campania va fi prioritar "web based" dar va include şi componente de media internaţională de business (TV şi presă). Pentru selecţia conceptelor din România care vor fi prezentate Boardului Mondial la New York, decizia se va lua în baza consultării unui grup de profesionişti din care fac parte printre alţii: Mihai Ghyka, Afrodita Blasius, Daniel Gavrila şi Felix Tataru. (companiile din care provin aceştia nu vor participa la licitaţie).
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA România a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.