Importatorul de ţigle metalice Final Distribution, distribuitorul Gerad în România, îşi dublează bugetul de marketing în 2010, alocând 235.000 euro pentru campanii de branding şi comunicare, a anunţat astăzi compania, potrivit NewsIn.
Compania urmează să îşi schimbe identitatea vizuală în prima parte din 2010, în urma unui proces de re-branding. Obiectivul pe termen mediu al companiei este dezvoltarea nişei ţiglei metalice cu acoperire de piatră naturală, care reprezintă în prezent doar 3% din piaţa totală a acoperişurilor.
"Cea mai mare parte a bugetului va fi canalizat către activităţile de PR & comunicare pentru produsele din portofoliu Gerard (ţiglă metalică cu acoperire din piatră naturală), Delta (membrane de protecţie pentru acoperişuri şi fundaţii) şi ferestrele de mansardă Keylite. Pentru campania de PR a fost aleasă, în urma unui pitch, agenţia de PR Pi 2 Communications", potrivit reprezentanţilor companiei.
În luna ianuarie a acestui an a început campania de re-branding, realizată de Seed Consultants, care se va finaliza în luna aprilie şi care va avea ca rezultat schimbarea identităţii vizuale a companiei pentru a susţine cât mai bine poziţionarea pe nişa premium pe care compania activează.