Centrul de distribuţie Metro Cash & Carry Cluj Napoca se redeschide într-o nouă formă de prezentare, printr-o investiţie de aproximativ 3,8 milioane euro, se arată într-un comunicat al Metro Cash & Carry România.
Suprafaţa de vânzare s-a majorat cu 10% faţă de suprafaţa iniţială a magazinului, ajungând la 7.500 metri pătraţi.
După două luni de reamenajare, centrul Metro din Cluj Napoca beneficiază de echipamente noi şi performanţe conforme cu normele internaţionale de calitate HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points) care asigură în acest fel siguranţa calităţii produselor cumpărate şi respectarea lanţului frigului, şi o nouă linie de vitrine pentru produsele congelate.
Metro Cash&Carry este divizia de vânzări a Metro Group, care are sediul principal în Germania şi este unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul 2006, vânzările Metro Group au atins 60 de miliarde de euro. Compania are 270.000 angajaţi şi operează în aproximativ 2.400 de locaţii din 30 de ţări. Reţeaua de magazine Metro Cash&Carry are, în România, 23 de centre de distribuţie în Bucureşti, Braşov, Constanţa şi Timişoara, Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş şi Arad.