Aflată pe ultima sută de metri, inaugurarea extinderii IuliusMall Timişoara aduce noutăţi pentru piaţa de retail, prin noii chiriaşi care au hotărât să deschidă locaţii în cadrul singurului mall din Timişoara.
După inaugurarea magazinelor Zara, Bershka, Stradivarius şi Pull and Bear, Samsonite şi Musette, deschiderea locaţiei Altex şi a cafenelei Starbucks, concomitent cu relocarea zonei de foodcourt pe cel mai înalt nivel al construcţiei noi şi îmbogăţirea ofertei de entertainment cu cel mai mare club de bowling şi biliard din Timişoara poziţionat pe spaţiul foodcourt-ului actual, seria de noutăţi continuă. "Toamna aceasta IuliusMall Timişoara va veni cu un mix de oferte deosebit de diversificat, în cadrul căruia calitatea, preţurile bune şi renumele brandurilor vor consolida, şi de ce nu, vor revoluţiona obiceiurile de shopping ale clienţilor", a declarat Cornel Veriguţ, Managerul Iulius Mall Timişoara.
Pentru a oferi celor mici, dar şi părinţilor, tot ce este mai bun, în zona de extindere va fi inaugurat magazinul Coccodrillo by Bambino, care va comercializa produse pentru copii cu vârsta de până la 14 ani. Originar din Polonia, Coccodrillo este unul dintre cei mai mari producători de îmbrăcăminte pentru copii din estul şi centrul Europei, având magazine în 20 de ţări din Europa, Asia şi America.
Magazinul deschis în regim de franciză va reprezenta o investiţie de peste 50.000 de euro.
Un alt magazin pentru copii care va fi inaugurat în toamnă este Bebeloo, renumit pentru calitatea deosebită a produselor puse la dispoziţie: hăinuţe pentru băieţi şi fete cu vârste cuprinse între 0-8 ani. Reţeaua Bebeloo are magazine deschise în principalele oraşe din ţară: Bucureşti, Timişoara, Iaşi, Cluj, Satu Mare, Suceava etc, primul magazin sub acest nume fiind deschis în urmă cu un an, în aprilie 2008. Ineditul magazinelor Bebeloo este faptul că prezintă trei linii de articole pentru diferite ocazii din viaţa copiilor: linia sport, linia chic şi linia economy. Totodată, părinţii pot găsi în cadrul magazinului Bebeloo o gamă variată de încălţăminte confecţionată din materiale de calitate, în culori variate, specifice vârstei copilăriei.
Cu ocazia extinderii mall-ului, zona de joacă pentru copii va fi redimensionată ajungând la o suprafaţă totală de aproximativ 700 mp.
Play Zone, o nouă locaţie destinată celor mici, va fi concepută special pentru copiii cu vârste între 0 - 13 ani şi va cuprinde structuri de căţărat, tobogane uriaşe, tuneluri, jucării etc. Copiii vor putea participa la ateliere de creaţie, cursuri de dans, de cultură generală, cursuri de mici bucătari, cursuri de chimie şi fizică aplicată cu experimente ştiinţifice adaptate vârstelor mici, teatru de păpuşi, iar pentru ocazii speciale se vor putea organiza şi petreceri.
Seria de noi chiriaşi continuă cu magazinul Bio Markt, în cadrul căruia timişorenii vor avea la dispoziţie produse bio variate, de la food fresh, cosmetice, până la produse farmaceutice, suplimente alimentare şi obiecte pentru uz gospodăresc. Magazinul va fi desfăşurat pe o suprafaţă de 75 mp, investiţia totală ridicându-se la suma de 75.000 de euro. "Pentru prima dată în România, BioMarkt aduce în IuliusMall şi divizia de BIO to GO, în care consumatorii sunt invitaţi să achiziţioneze produse proaspete pentru micul dejun", a declarat Florina Oneţiu, General Manager BioMarkt Von Gustav. BioMarkt Von Gustav s-a născut din grupul Life Care Corp., prima companie BIO românească ce a primit în 2008 titlul de Life Care.
Amatorii de lounge şi ieşiri în oraş cu prietenii, pentru care cafeaua este un stil de viaţă, vor găsi din toamnă la IuliusMall Timişoara o nouă cafenea, Segafredo. Desfăşurată pe o suprafaţă totală de 234 mp, aceasta va oferi un mix între prepararea cafelei perfecte şi stilul de viaţă tipic italienesc. Lanţul Segafredo are o reţea de peste 300 de locaţii în întreaga lume, împărtăşind experienţa inedită în oraşe precum Roma, Viena, Moscova, Jakarta, San Francisco, Londra, Casablanca, Miami, Paris, Budapesta etc.
IuliusMall Timişoara, cel de-al doilea mall din cadrul reţelei naţionale Iulius, a fost inaugurat în 2005. Investiţia iniţială de 45 milioane de euro, mall-ul a surprins încă de la început prin diversitatea brandurilor şi interioarele sale generoase şi prin faptul că este creat după un concept propriu, în cadrul căruia elementele de fashion se îmbină armonios cu cele de distracţie şi dining, rezultând o atmosferă primitoare, specifică marilor centre comerciale.