"Apemin Tuşnad" deţine, în prezent, toate tipurile de mărci posibil de înregistrat: verbale, figurative, combinate şi 3D, prin Tuşnad, Izvorul Ascuns, Izvorul Zânelor şi Izvorul Ascuns deFructe, anunţă un comunicat al companiei remis redacţiei. Izvorul Ascuns a fost prima marca din România înregistrată 3D, pe segmentul apelor minerale, iar la începutul acestui an Apemin Tuşnad a început demersul în vederea înregistrării mărcii 3D Izvorul Zânelor.
Marca tridimensională este constituită din forma produsului sau a ambalajului său orice alt semn specific tridimensional care permite identificarea unui produs sau serviciu.
Violeta Bozocea, Consilier european proprietate intelectuală, reprezentant al agenţiei Ariana, cu care colaborează Apemin Tuşnad, a declarat: "Mărcile tridimensionale spre deosebire de cele clasice sunt mai scumpe şi mai greu de înregistrat, dar ele se adresează atât simţurilor vizuale, cât şi, foarte important, celor tactile, deoarce protejează forma produsului. Astfel consumatorii produselor înregistrate 3D vor "simţi" tot timpul cât ţin în mână acest produs că el este cel pe care l-au căutat şi vor asocia subtil prin forma produsului numele mărcii. Acest lucru este foarte important în domeniul băuturilor care se consumă în principal în forma produsă şi promovată de producător."
Apemin Tuşnad acordă o deosebită importanţă protejării produselor ca mărci, proprietăţii intelectuale, iar portofoliul de mărci naţionale, europene şi comunitare pe care le deţine este comparabil cu al celor mai mari producători europeni de ape minerale.
Izvorul Zânelor a fost lansat pe piaţă în 2006. Este o apă de izvor pură, slab mineralizată, care se adresează în primul rând oamenilor activi cu un stil de viaţă sănătos, dar este potrivită consumului întregii familii, inclusiv pentru copiii mici, înscriindu-se şi în categoria baby water, apreciază oficialii companiei precizând: "Anul acesta Izvorul Zânelor a trecut printr-un proces de îmbunătăţire a prezentării. Ideea a fost foarte bine primită de public, oamenii apreciind designul armonios, colorat şi atrăgător, relevant pentru conceptul de viaţă pură pe care îl propune Izvorul Zânelor."
Totodată, de la începutul lunii decembrie Izvorul Zânelor este disponibil în magazine şi în noul bax personalizat. "Baxul personalizat Izvorul Zânelor are rolul de creştere a vizibilităţii la punctul de vânzare, iar designul atractiv al acestuia va fi un factor care va spori, cu siguranţă, impulsul de cumpărare", a declarat Florin Nechita, Director de Marketing Apemin Tuşnad.