K.M. Trust Group, jucător de varf pe segmentul serviciilor de recrutare şi dezvoltare pentru management, anunţă o alianţă strategică cu Marco Polo CEE, companie antreprenorială românească de top în domeniul serviciilor de training si consultanta organizationala. Noua alianta reprezinta o asociere solida intre doua entitati puternic specializate pe segmentele lor, pentru adresarea nevoilor curente ale marilor companii din economie, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Potrivit sursei citate, alianţa dintre grupul K.M. Trust si Marco Polo CEE aduce împreună peste 30 de specialist cu expertiza locală si internaţională. Aceştia lansează împreună pe piaţă platforme avansate de transformare organizaţională, recrutare pentru nivelurile de top, senior si middle management ale companiilor, dezvoltare executivă şi, programe de training si dezvoltare organizaţională, utilizând inclusiv resurse digitale si tehnologii VR (virtual reality.) O noutate in piaţa regională sunt programele care abordează performanţa capitalului uman şi din perspectiva sanătaţii fizice si emoţionale. Adresarea integrată a acestor tipuri de nevoi organizaţionale, care imbina solutiile de business cu cele legate de sanătatea emoţională sau fizică este o premieră pe piaţa şi va genera un impact major atât în economie cât şi la nivel social, apreciază reprezentanţii celor două companii.
"Analizele noastre arată că atragerea oamenilor potriviţi în rolurile cheie ale companiilor şi antrenarea acestora pentru a genera performanţă, inclusiv menţinerea şi îmbunătăţirea gradului de sanătate la nivel fizic şi emoţional în contextul actual, se regăsesc printre principalele preocupari în rândul companiilor. Alianţa cu Marco Polo CEE oferă soluţii concrete de adresare a provocărilor majore ale mediului de business, abordând elementul central al oricărui business - oamenii," declară Radu Manolescu, Managing Partner K.M. Trust Group.
Sectoarele cu cel mai mare potential de creştere în perioada următoare sunt cel bancar, agribusiness, FMCG, IT&C sau software development, se mai arată în comunicat.
"Focusul companiilor în această perioadă este transformarea modelelor de business pentru a face faţă şi chiar a valorifica oportunităţile unui mediu atât de volatil. Practic, vorbim de o continuă schimbare a modelelor de business, iar presiunea pe resursa umană aflată la vârful marilor organizaţii este din ce în ce mai mare. Este crucial să asigurăm capacitate de leadership economic şi social, iar pentru aceasta este nevoie de expertiză specializată. Avem nevoie de lideri bine pregătiţi, atât pe zona de hard cât şi pe cea de soft skills, pentru a traversa perioadele de incertitudine la care suntem expuşi continuu", spune Lucian Marin, co-fondator Marco Polo CEE.