Kraft Foods lansează campania "Descoperă biscuitul care ţi se potriveşte", la care participă biscuiţi din portofoliul Kraft Foods: Belvita, Milka, Oreo şi Tuc, arată un comunicat de presă.
"Pentru că profilele consumatorilor noştri diferă foarte mult, am lansat campania Descoperă biscuitul care ţi se potriveşte - pentru a le oferi şansa unei gustări potrivite care să le vină în întâmpinarea nevoilor în cele mai diferite momente ale zilei. Pentru aceasta, o componentă a campaniei integrate de comunicare sunt şi activităţile de degustare Oreo şi Tuc în magazinele partenere, unde le stăm la dispoziţie consumatorilor care au nevoie de informaţii suplimentare", a declarat Svetlana Macrinici, Brand Coordinator Biscuits: Oreo, Tuc, Milka, Kraft Foods România.
Promoţia se va desfăşura în perioada 12 mai - 30 iunie, în toată ţara, în magazinele în care sunt comercializate produsele participante, iar valoarea totală a premiilor oferite este de 50.000 lei.