Încrederea în economia Cehiei a scăzut uşor în iunie 2016, pe fondul scăderii încrederii la nivelul producătorilor şi consumatorilor. Indicele agregat al încrederii a scăzut până la 10,2, de la 11 în luna precedentă, în condiţiile în care indicele încrederii companiilor a scăzut până la 12,3, de la 13,2 în luna anterioară, iar indicele încrederii consumatorilor a scăzut cu 0,5 puncte, până la 1,5.
(sursa: CZSO)
Vânzările retail din Italia au scăzut cu o rată anuală de 0,9% în aprilie 2016, după un avans de 1,8% în luna precedentă, pe fondul unei stagnări lunare, după un declin de 0,8% în luna anterioară. Vânzările de alimente au scăzut cu o rată anuală de 1,5%, după o creştere de 4,1% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,1%, iar vânzările de produse nealimentare au scăzut cu o rată anuală de 0,5%, după o creştere de 0,4% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 0,1%.
(sursa: Istat)