Profiturile realizate în trimestrul al treilea din exerciţiul fiscal 2005/2006 de societatea britanică "Marks & Spencer" Plc, cel mai mare distribuitor de îmbrăcăminte din ţară, au crescut peste aşteptări. Rezultatele se datorează, însă, sporirii cererii pe un alt segment decît cel pentru care este renumit grupul, respectiv cel al alimentelor. Vînzările realizate de centrele comerciale ale societăţii, deschise cu cel puţin un an în urmă, au crescut cu 2,9% în perioada octombrie-decembrie, în vreme ce analiştii preconizau o ascensiune de 1,9%. Veniturile totale realizate de companie în Marea Britanie au sporit cu 4,8%, iar vînzările de alimente au crescut cu 7,9%. Compania nu a publicat şi valoarea rezultatelor sale financiare. "Compania îşi sporeşte cota de piaţă", consideră Bob Parker, vicepreşedinte al "Credit Suisse Asset Management" din Londra, societate care are în administrare şi titluri "Marks & Spencer". Acesta arată că "Marks & Spencer" îşi îndreaptă atenţia în principal către reamenajarea magazinelor, distribuţia de îmbrăcăminte la modă, dar şi către succesul de pe segmentul alimentar.
"Marks & Spencer" cîştigă pe segmentul alimentar
Alina Vasiescu
Ziarul BURSA #Internaţional / 11 ianuarie 2006