Mediaedge:cia (MEC) România a câştigat contul de media al Bricostore în urma unei licitaţii riguroase, organizată la sfârşitul anului trecut. La licitaţie au mai participat agenţiile Zenith Media şi Media Investment.
Mediaedge:cia va oferi clientului Bricostore un set complet de servicii de comunicare media, de analiză a profilului consumatorului şi de eficienţă a investiţiei, optimizarea strategiei, cumpărare, planificare şi implementare media, online, cercetare şi retail.
Comunicarea media va conţine atât campanii de promoţie cât şi campanii de imagine. Prima campanie de media va începe în luna ianuarie şi are ca obiective principale crearea notorietăţii în rândul publicului-ţintă, poziţionarea brandului Bricostore pe piaţa de retail şi creşterea cotei de piaţă. Strategia de comunicare va fi susţinută de un mix de media format din TV, OOH, internet, radio şi presă.
"Categoria de retail este un punct forte în expertiza MEC, iar scopul nostru este să aducem un nou suflu clientului Bricostore prin noua strategie de comunicare, creativitate şi eficientizare la maximum a investiţiilor în media", a declarat Bogdan Prăjisteanu, director general al Mediaedge:cia (MEC) România.
Grupul francez Bricostore face parte din compania "Bresson", o companie care a fost creată cu mai mult de 160 de ani în urmă. Încă de la începuturi, compania a avut ca obiect de activitate comerţul cu amănuntul. În acest moment mai deţine în Franţa supermagazine alimentare Monoprix şi spaţii comerciale But, destinate articolelor de mobilier.
Bricostore pune la dispoziţia clienţilor săi peste 40.000 de produse pentru construirea, renovarea şi amenajarea casei. Printre acestea se numără cele mai noi tehnologii şi materiale de construcţii, o gama largă de articole sanitare, unelte şi scule, feronerie, vopsele, produse electrice, produse din lemn, decoraţiuni interioare, plante şi mobilier de grădină.
Mediaedge:cia (MEC) Romania, una dintre cele mai importante agenţii de media pe piaţa locală şi internaţională, are ca obiectiv să creeze o relaţie de implicare activă între consumatori şi mărcile clienţilor săi, cu scopul de a spori notorietatea mărcilor, de a întări relaţia cu ele şi de a creşte vânzările acestora. Cei 4500 de specialişti lucrează pentru clienţii locali, regionali şi globali în cele 250 de birouri, din 84 de ţări. MEC este membru co-fondator al GroupM, grupul de investiţii media din cadrul WPP.