Începând din luna iunie, Nora Marcovici se alătură Grupului BBDO România, în calitate de CEO. Cu peste 16 ani de experienţă în industria de media şi advertising, Nora va coordona întreaga activitate a Grupului BBDO România, format din agenţiile Graffiti BBDO (strategie şi management de brand), Media Direction (media), Proximity (CRM) şi Pleon Graffiti (PR).
Nora Marcovici se alatură BBDO România după ce timp de şase ani a condus divizia de radio a SBS Broadcasting Media (formată din Kiss FM, Magic FM, One FM şi Kiss TV).
"Am reuşit în ultimii zece ani să construiesc, împreună cu echipele cu care am lucrat, business-uri de succes. Principalele mele obiective în cadrul BBDO România sunt creşterea calitativă şi diversificarea serviciilor către clienţi, precum şi adăugarea unor noi arii de expertiză în portofoliul Grupului", spune Nora Marcovici.
Dan Moraru va coordona în continuare agenţia Graffiti BBDO şi se va implica pe mai departe în supervizarea şi dezvoltarea serviciilor pentru clienţii integraţi ai Grupului.
Grupul BBDO România face parte din BBDO Worldwide, cea mai premiată reţea de comunicare din lume în 2007. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare reţea de agenţii la nivel mondial (cu 316 agenţii în 77 de ţări), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de vârf în domeniul marketingului şi comunicării organizaţionale.
Din Grupul BBDO România fac parte agenţiile: Graffiti BBDO, divizia de PR - Pleon Graffiti, Media Direction şi Proximity.