Compania de comunicaţii prin cablu UPC România a înregistrat, după primele nouă luni din acest an, o scădere a numărului de clienţi cu 3,8%, comparativ cu perioada similară din 2008, de la 1.286.900 clienţi la 1.237.300 abonaţi, informează NewsIn.
În ceea ce priveşte numărul de abonamente în derulare ale clienţilor, după primele nouă luni, numărul acestora a crescut cu 0,33%, de la 1.632.800 la 1.638.200. De asemenea, numărul abonaţilor pentru servicii de televiziune analog, a scăzut după intervalul ianuarie-septembrie 2009, comparativ cu perioada similară din 2008, cu circa 18,9%, până la 872.800, în timp ce pe segmentul de digital s-a înregistrat o creştere cu 176%, până la 202.900 utilizatori.
Potrivit unui raport al companiei, numărul abonaţilor pentru serviciile de internet a crescut cu 31.100, până la 256.400, în primele nouă luni din 2009. În plus, numărul utilizatorilor de telefonie UPC a crescut 23.900, de la 120.600 la 144.500