O nouă recunoaştere pentru Zenith Media în cel mai recent raport publicat de RECMA, Raportul de Vânzări pe Agenţii, care ia în calcul valorea oferită de portofoliul de clienţi ai agenţiilor, dar şi cifrele declarate de management. Zenith Media ocupă primul loc în acest raport, dovedindu-se a fi cea mai mare agenţie media din România şi obţinând punctajul maxim la capitolul stabilitate.
Zenith Media a fost recunoscută în repetate rânduri pe parcursul acestui an drept cea mai bună şi mai mare agenţie de media, recunoaşteri care încununează 7 ani de muncă, profesionalism şi dedicaţie pe piaţa de media din România, 7 ani de pasiune pentru job-ul de media şi devotament faţă de clienţii agenţiei.
De aceea, nici pozitia nr. 1 in "AdRating", clasament realizat în iunie de Agenţia de presă NewsIn, nu e suprinzătoare. Zenith Media performează la toate cinci criterii analizate (dinamica afacerii, performanţa de New Business, constantă în afaceri, notorietate şi contribuţie la afacerea clientului), acumulând 152 de puncte, conducând detaşat, la o distanţă de 44 de puncte de a doua clasată.
Succesele sunt confirmate şi susţinute şi de raportul de bilanţ pe anul 2006 eliberat de Ministerul Finanţelor care furnizează cifrele conform cărora Zenith Media înregistrează cea mai mare cifră de afaceri din 2006 şi cel mai mare profit din rândul agenţiilor de media.
Zenith Media se dovedeşte a fi cea mai stabilă, cea mai mare şi cea mai bună agenţie de media. Mulţumim clienţilor şi partenerilor care contribuie la reuşita noastră, cărora le promitem menţinerea standardelor şi permanenta ridicare a ştachetei, maximum de ROI în comunicare.
Mulţumim Atlas Group, Bayer, Baxi Group, BRD-GSG, Bricostore, Bunge, Caroli, Carrefour, Electrolux, Interstar, ING Group, LG Electronics, L"Oreal, Nestle, Parmalat, Policolor, Puma, Reckitt Benkiser, Teknosa, Toyota Romania, Ursus Breweries, Vincon.
Zenith Media face parte din reţeaua internaţională ZenithOptimedia, reţea fruntaşă în CEE cu birouri în peste 20 de ţări în regiune. ZenithOptimedia se angajează să livreze tuturor clienţilor cel mai bun ROI pe activitatea de comunicare, cu ajutorul unui sistem unic pentru dezvoltarea strategică şi implementarea proiectelor de comunicare, The ROI Blueprint. La fiecare nivel al procesului, unelte specifice, exclusive agenţiei din pachetul ZOOM (ZenithOptimedia Optimisation of Media) sunt folosite pentru a adăuga valoare.