OgilvyOne a inclus internet-ul şi tehnologia bluetooth în campania Sensiblu

Comunicat OgilvyOne
Ziarul BURSA #Companii #Sănătate / 13 martie 2007

Sensiblu şi OgilvyOne au încheiat primul proiect de interactive marketing dintr-o serie de proiecte neconvenţionale pe care cele două companii le lansează în premieră pe piaţa românească.

În perioada 3 februarie - 8 martie, Sensiblu şi OgilvyOne au realizat o campanie de promovare a kit-urilor de cadouri pentru Sf. Valentin şi 8 Martie.

"Pentru Sensiblu, liderul pieţei româneşti de retail farmaceutic, iniţiativa urmăreşte în primul rând adaptarea mediilor de comunicare la preferinţele pacienţilor şi clienţilor şi confimarea poziţiei de inovator în serviciile de sănătate şi îngrijire personală. Abordând acest nou canal de comunicare am încercat să ne apropiem şi mai mult de pacienţii şi clienţii noştri oferindu-le şi informându-i de cele mai bune servicii, campanii şi oferte în timp real" declară Andreea Ionescu, Director de Marketing Sensiblu

"Programul a constat în expedierea prin bluetooth a unui slideshow cu imagini care sugerau ca . Persoanele aflate în apropierea farmaciilor Sensiblu din Unirea Shopping Center şi Plaza România, având o intenţie clară de shopping, au primit acest slideshow pe telefonul mobil. "Expedierea s-a făcut, desigur, cu acordul consumatorului, acesta putând decide dacă acceptă sau nu primirea mesajului." explică pe scurt Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director, OgilvyOne.

Un filmuleţ de 34 de secunde care exemplifică ce se întâmpla atunci când eşti în apropierea unei farmacii Sensiblu a ajuns viral pe YouTube, acumulând în scurt timp, peste 1000 de vizualizări.

"Foarte interesant este faptul ca au fost câteva bloguri care au vorbit despre campanie, iar filmuleţul de pe YouTube a ajuns şi pe video.acasa.ro (un site romanesc similar cu YouTube), unde în aproximativ 10 zile de la postare ajunsese numărul 8 în topul celor mai vizionate filme "ever" şi locul 4 în topul celor mai votate clipuri de pe site. Prezentat în cadrul Digital Marketing Forum, campania Sensiblu este prima dintr-o serie de campanii în cadrul cărora OgilvyOne îşi propune să foloseascp tehnologie digitalp li metode interactive, captând astfel atenţia consumatorilor asupra brand-urilor promovate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb