Sensiblu şi OgilvyOne au încheiat primul proiect de interactive marketing dintr-o serie de proiecte neconvenţionale pe care cele două companii le lansează în premieră pe piaţa românească.
În perioada 3 februarie - 8 martie, Sensiblu şi OgilvyOne au realizat o campanie de promovare a kit-urilor de cadouri pentru Sf. Valentin şi 8 Martie.
"Pentru Sensiblu, liderul pieţei româneşti de retail farmaceutic, iniţiativa urmăreşte în primul rând adaptarea mediilor de comunicare la preferinţele pacienţilor şi clienţilor şi confimarea poziţiei de inovator în serviciile de sănătate şi îngrijire personală. Abordând acest nou canal de comunicare am încercat să ne apropiem şi mai mult de pacienţii şi clienţii noştri oferindu-le şi informându-i de cele mai bune servicii, campanii şi oferte în timp real" declară Andreea Ionescu, Director de Marketing Sensiblu
"Programul a constat în expedierea prin bluetooth a unui slideshow cu imagini care sugerau ca
Un filmuleţ de 34 de secunde care exemplifică ce se întâmpla atunci când eşti în apropierea unei farmacii Sensiblu a ajuns viral pe YouTube, acumulând în scurt timp, peste 1000 de vizualizări.
"Foarte interesant este faptul ca au fost câteva bloguri care au vorbit despre campanie, iar filmuleţul de pe YouTube a ajuns şi pe video.acasa.ro (un site romanesc similar cu YouTube), unde în aproximativ 10 zile de la postare ajunsese numărul 8 în topul celor mai vizionate filme "ever" şi locul 4 în topul celor mai votate clipuri de pe site. Prezentat în cadrul Digital Marketing Forum, campania Sensiblu este prima dintr-o serie de campanii în cadrul cărora OgilvyOne îşi propune să foloseascp tehnologie digitalp li metode interactive, captând astfel atenţia consumatorilor asupra brand-urilor promovate.