Pentru a celebra pragul de trei milioane de utilizatori din Europa înregistraţi pe site-ul oficial, OnePlus a anunţat lansarea campaniei "One for All" începând cu 21 aprilie, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Vorbind despre atingerea pragului de 3 milioane de utilizatori înregistraţi, Kate Parkyn, Associate Marketing Director al OnePlus Europe, a declarat: "Comunitatea a reprezentat piatră de temelie a succesului OnePlus încă de la primul dispozitiv lansat în anul 2014. OnePlus One a avut una dintre cele mai speciale lansări din istoria telefoanelor mobile, dispozitivul putând fi achiziţionat doar de pe site-ul oneplus.com, pe bază de invitaţie personalizată. Au fost vândute peste 1,5 milioane de unităţi OnePlus One la nivel global, achiziţionate exclusiv de pe site-ul oficial. Pe măsură ce avansăm în călătoria noastră, campania "One for All" sărbătoreşte comunitatea formată, care a crescut la peste 10 milioane de utilizatori la nivel global, dintre care trei milioane sunt utilizatori din Europa înregistraţi pe oneplus.com."
De-a lungul anilor OnePlus a lansat numeroase telefoane flagship, iar anul trecut a introdus OnePlus Nord şi ulterior seria OnePlus Nord N. Această lansare vine în sprijinul "Never Settle" - misiunea brand-ului de a crea cele mai bune produse şi de a oferi experienţe de neuitat utilizatorilor în segmentul mid-range. Recent, în portofoliul companiei a fost adăugată seria OnePlus 9, cu cele mai avansate telefoane OnePlus de până acum. Seria nouă oferă o experienţă inedită datorită modulului de camere realizat în colaborare cu Hasselblad, refresh rate-ului ridicat şi celei mai rapide tehnologii de încărcare wireless care surclasează soluţiile competitoare de încărcare prin cablu.