Oracle a anunţat astăzi că a semnat un acord pentru achiziţionarea Maxymiser, un furnizor de software bazat pe tipul de servere "Cloud" care permite specialiştilor în marketing să testeze şi să personalizeze ceea ce un client vede pe o pagină Web sau pe o aplicaţie mobilă, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.
Maxymiser optimizează lunar experienţa a peste 20 de miliarde de clienţi, pentru branduri precum: Alianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger şi Wyndham.
Conform companiei de IT Oracle, adăugarea lui Maxymiser "va întări cea mai cuprinzătoare soluţie pentru administrarea de programe de marketing pe toate canalele digitale şi pe toată durata ciclului de viaţă al consumatorului".
Thomas Kurian, preşedinte Product Development Oracle: "Companiile caută din ce în ce mai mult metode inovatoare pentru a diferenţia brandurile lor, crescând în acelaşi timp randamentul investiţiilor şi loialitatea bazată pe optimizarea experienţelor clienţilor".