ParkLake - o investiţie de 180 de milioane de euro - este noul mall din Bucureşti, ridicat în vecinătatea Parcului Titan.
Sonae Sierra şi Caelum Development au investit în acest centru comercial, care, potrivit dezvoltatorilor, vine cu "un ansamblu unic de chiriaşi", la care participă branduri şi concepte de retail până acum inexistente pe piaţă. "Arhitectura sa atrăgătoare va transforma timpul petrecut în centru într-o experienţă confortabilă şi plăcută, fără egal în România", anunţă investitorii. Reunind peste 200 de magazine, mall-ul se bucură de avantajul suplimentar a 2.450 de locuri de parcare şi de accesul direct cu toate mijloacele principale de transport public. Ingo Nissen, Managing Director al Sonae Sierra, responsabil cu proiectele de dezvoltare din România, ne-a oferit un interviu despre cine sunt investitorii de la ParkLake, dar şi despre oportunităţile din piaţa noastră de profil.
Reporter: Cine este Sonae Sierra şi de ce a ales să investească în ParkLake?
Ingo Nissen: Sonae Sierra, unul dintre investitorii în centrul comercial ParkLake, a fost înfiinţată în 1989 în Portugalia. Compania investeşte în active de retail sustenabile şi oferă servicii de investiţii, dezvoltare şi administrare a proprietăţii imobiliare. Avem o diversitate de clienţi din Europa, America de Sud, nordul Africii şi Asia. Totodată, Sonae Sierra identifică oportunităţi de piaţă, încheie parteneriate cu investitori din sectorul imobiliar şi oferă servicii care acoperă întregul ciclu de viaţă al proprietăţii.