În primele şase luni, pe piaţa auto din Franţa au fost înmatriculate 14.915 maşini Logan (sedan, MCV şi varianta utilitară), în creştere cu 31 de procente comparativ cu 11.385 unităţi în perioada similară a anului trecut, conform datelor prezentate ieri de Asociaţia Constructorilor francezi de autovehicule, citate de Rompres. În perioada ianuarie-iunie 2007, marca Dacia controla 1,1 procente din piaţa auto franceză, în creştere comparativ cu o cotă de 0,8 procente în semestrul I 2006.
În luna iunie au fost vândute 2.769 autovehicule Dacia, în creştere cu 34,5 procente comparativ cu 2.256 unităţi în luna iunie 2006. Creşterea vânzărilor de autovehicule Dacia contrastează cu tendinţa generală de scădere a numărului de înmatriculări pe piaţa franceză. Luna trecută au fost înmatriculate 260.303 autovehicule noi, în scădere cu trei procente comparativ cu 268.336 autovehicule în luna iunie 2006. Grupul Renault a vândut 65.694 de autovehicule, în scădere semnificativă cu 16,7 procente comparativ cu 78.829 de autovehicule în luna iunie 2006.
Pe primele şase luni, pe piaţa franceză au fost înmatriculate 1,319 milioane autovehicule noi, în scădere cu 1,9 procente comparativ cu 1,344 milioane autovehicule în perioada similară a anului trecut. Renault a vândut 734.175 autovehicule, în scădere cu 5,7 procente faţă de 778.848 autovehicule în prima jumătate a anului trecut.
În 2006, Dacia, filială a grupului Renault, a realizat cel mai bun rezultat comercial din istorie, cu peste 196.000 unităţi vândute (din care 184.470 Logan), ceea ce reprezintă o creştere cu 19,6% faţă de cifrele corespunzătoare anului precedent.