Compania "Prutul" comunica brandul de ulei Spornic printr-o noua campanie de imagine care urmeaza sa fie difuzata începând cu 13 octombrie 2007. Campania se deruleaza la nivel national pe principalele statii TV, presa si outdoor.
Tot cu aceasta ocazie, firma "Prutul" lanseaza un nou ulei alimentar "Spornic masline". Acesta contine 95% ulei de floarea-soarelui si 5% ulei de masline extravirgin. "Spornic masline" îmbina armonios savoarea gustului de masline cu proprietatile sale curative, acesta fiind cunoscut ca remediu naturist pentru prevenirea bolilor cardiovasculare, hipertensiune, în stabilirea raporturilor dintre fractiunile colesterolului si tratarea diverselor boli.
Adresându-se unui public-tinta reprezentat de femei cu vârste între 25 si 50 de ani, insightul campaniei a fost legat chiar de numele produsului Spornic, spornicia uleiului fiind un beneficiu important pentru consumatori. Mergând pe aceasta idee s-a ajuns la conceptul de unitate a familiei moderne si a rolului jucat de uleiul Spornic în atingerea aspiratiilor femeii moderne preocupate de bunastarea familei. Ideea de advertising este ca mâncarea multa si variata gatita cu Spornic atrage membrii familiei ca un magnet. De aceea ori de câte ori se gateste cu Spornic, familia se reuneste în orice situatie, în orice conjunctura, astfel ca "Spornic uneste familia".
În spotul Spornic "Ginerica", protagonisti sunt doi tineri care se întâlnesc pe furis. Ei sunt demascati atunci când folosesc uleiul Spornic, pentru ca acesta "uneste familia" adica îi aduce acasa pe neasteptate pe parinti. Pentru a demonstra înca o data în plus ca "Spornic uneste familia" finalul spotului gaseste toata familia la masa de nunta a celor doi.
"Pentru figura tatalui am avut nevoie de cineva care sa poata exprima o gama larga de sentimente de la dragoste parinteasca la manie si dorinta de razbunare doar prin mimica. Dupa o selectie atenta am ajuns la actorul Mircea N Stoian care a reusit sa transpuna toate acestea" declara Mirela Olarescu Marketing & PR Manager Prutul SA.
Filmarile pentru spotul TV s-au desfasurat in Bucuresti si au fost presarate cu numeroase întâmplari haioase, în general provocate de cei doi protagonisti care au debordat de o energie molipsitoare pe tot parcursul filmarilor.
Din partea companiei "Prutul", proiectul a fost coordonat de Mirela Olarescu, Marketing & PR Manager Prutul SA impreuna cu Traian Nuta reprezentantul agentiei Cupid Brand Consultancy.
Spotul a fost realizat cu sprijinul Casei de Productie Trilogy Film, sub regia lui Viorel Mihalcea, director de imagine Jonas Scholz, producator Mihaela Racescu, iar postproductia la Animotion Production.
Brandul Spornic este fabricat de "Prutul" SA, cea mai veche fabrica de ulei din România, înfiintata în anul 1893. Compania are 100% capital românesc. În acest moment portofoliul companiei include marcile de ulei: Picasol, Spornic si Prutul. Prutul S.A. este una din primele patru firme producatoare de ulei vegetal de pe piata româneasca. Compania detine, pe lânga fabrica de ulei de la Galati, noua capacitati de depozitare a materiei prime în localitatile: Urleasca, Lacu Sarat, Lehliu, Calarasi, Filiasi, Mircesti, Jijia, Sarca si Liesti.